
Andròmines associació social
Treballant per a la inserció sociolaboral des del 1993
Andròmines rep una ajuda del Fons Social Europeu per a la millora de la qualitat del seus processos
La Fundació Luís Vives, com a intermediària de la Subvención Global del Programa Operativo de la Lucha contra la Discriminación ha concedit a Andròmines una ajuda del Fons Social Europeu.
La Fundació Luís Vives, com a intermediària de la Subvención Global del Programa Operativo de la Lucha contra la Discriminación ha concedit a Andròmines una ajuda del Fons Social Europeu de 30.306,42 € per a la realització de les següents accions englobades en el projecte “Calidad: excelencia para la integración sociolaboral”:
-
Avaluació inicial per a la implementació del sistema de qualitat amb base a la norma ISO 9001:2000
-
Diseny, revisió i elaboració de la política i objectius de qualitat, així com de la documentació del sistema de gestió de qualitat.
-
Posada en funcionament, revisió, seguiment, auditoria i certificació dels sistema de gestió de qualitat.
-
Elaboració del pla estratègic.
-
Formació en qualitat per al personal remunerat de l’entitat.
Amb aquest projecte, es pretén promoure la millora continua de la qualitat a l’organització, actuant fonamentalment sobre les persones i els processos, i en concret sobre el procés de gestió de l’itinerari d’inserció sociolaboral.